Rabu, 28 Disember 2016

Pengenalan Tone excel

















Untuk RUJUKAN sila simpan

Sedikit info untuk anda...

Siapa mereka?

HQ = syarikat Tone Excel Sdn Bhd yang berpejabat di Sri Petaling, Kuala Lumpur.

DEC = Data Entry Centre. Mereka ini ialah pekerja yang digaji sendiri oleh sifu Mazelan Abas untuk menguruskan pendaftaran kita semua yang melalui SMS. Mereka bukan pekerja Tone Excel Sdn Bhd.

Tune Talk = Syarikat telekomunikasi yang bekerjasama dengan Tone Excel dan memberikan perkhidmatan call, sms, dan internet kepada pengguna simkad Tune Talk termasuk simkad Tone Excel. Sebab itu lah dikatakan simkad Tone Excel dikuasakan oleh Tune Talk. "Powered by Tune Talk".

Celcom = Sebuah syarikat yang memiliki 38% saham dalam Tune Talk. Sebab itu lah Tune Talk menggunakan line coverage Celcom. Di mana ada line Celcom, di situ ada line Tune Talk. Termasuk sim Tone Excel. Sebab sim Tone Excel dikuasakan oleh Tune Talk.

Beza Tone Excel dan Tune Talk.

Tone Excel adalah syarikat yang menguruskan program rujukan komuniti WOW! Prepaid that pays! Ahli-ahli Tone Excel akan dapat komisen bila mereka memperkenalkan simkad ini pada pengguna baru.

Tune Talk pula ialah syarikat yang memberikan perkhidmatan telekomunikasi kepada pengguna sim Tone Excel. Namun, kadar call, sms dan internet utk pengguna simkad Tone Excel tertakluk kepada pelan Tone Excel. Tidak sama dengan pelan simkad biasa Tune Talk.

Harap membantu anda sedikit.

Kredit to rakan toneexcel

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...