Rabu, 28 Disember 2016

Azizi Ali..


Berikut penjelasan tambahan dari tuan Azizi Ali mengapa dia berminat menyertai referral program TuneTalk Toneexcel ni..

Ramai orang sering bertanya saya: "Boleh tak saya recommend bisnes yang memberi keuntungan yang tinggi dalam masa yang cepat dan dengan usaha yang minimum (secara relatifnya)."

Sebenarnya, susah untuk mendapat bisnes yang memenuhi 3 kriteria tersebut. Bisnes yang memberi keuntungan yang tinggi selalunya memerlukan masa yang lama. Bisnes yang memberi keuntungan dalam masa yang cepat pula selalunya memerlukan modal yang tinggi serta usaha yang gigih. Jadi tak banyak bisnes yang memenuhi 3 kriteria tersebut.

Itulah sebabnya saya amat gembira apabila Tone Excel muncul di depan mata saya. Inilah julung-julungnya bisnes yang memenuhi 3 kriteria tersebut. Seperti yang anda sudah tahu, modal untuk memulakan bisnes ini hanyalah RM90. Ini macam tak perlukan wang modal langsung!

Ianya juga boleh memberi pendapatan 5 angka dalam masa hanya beberapa bulan sahaja. Sebagai contoh, Kak Jah mendapat komisyen 6 angka (RM140,000!) hanya dalam masa hanya 10 bulan! Jadi keuntungan boleh diraih dalam masa yang cepat dalam bisnes ini.

Dan seperti yang anda sudah tahu, kerja follow-up dengan downline kita adalah pada tahap minimum. Dia hanya akan 'kacau’ kita lebih kurang seminggu sahaja. Selepas itu, dia akan melakukan semuanya sendiri: top-up, jual sim card, recruit downline.

Ini menjadikan Tone Excel suatu bisnes yang unik, dan lebih pentingnya ajaib! Jadi tidak hairanlah mengapa saya sendiri menjadi ahli Tone Excel.

Sebab yang kedua ialah kerana saya memegang prinsip yang saya hanya akan recommend produk atau servis yang saya betul-betul percaya dan akan atau sanggup buat sendiri. Saya pegang prinsip ini sejak dari dulu lagi iaitu semasa saya mula-mula menjadi seorang Chartered Financial Consultant.

Ini bermakna yang saya tidak akan recommend produk atau servis hanya untuk mendapat komisyen. (Jika anda tidak tahu, perkara sebaliknyalah yang sering dilakukan oleh ramai ejen-ejen produk kewangan. Mereka reco
mmend produk atau servis hanya untuk mendapat komisyen. Selalunya mereka sendiri tidak membeli atau menggunakan produk atau servis tersebut.)

Dan saya betul-betul percaya akan bisnes simkad yang simple ini. Begitu percaya sehinggakan saya sendiri pun turut menjadi ahli Tone Excel! Saya mahu buktikan yang saya juga boleh berjaya dalam bisnes ini. Jadi saya bukan pandai bercakap atau menulis saja - saya juga pandai buat!

Mengapa tidak ikut saya dan kita bina pendapatan pasif seumur hidup bersama-sama?

Tuan Azizi Ali
Jutawan hartanah
Pakar Kewangan Negara

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...