Isnin, 26 Disember 2016

Pengenalan bisnes SIMAAS Line



Assalamualaikum dan Salam sejahtera kepada anda semua,

Nama saya ialah JALIMAWATI BINTI RAZALI dan no contact saya adalah
010-5926030.

Disini saya ingin memperkenalkan kepada anda satu simkad telefon yang amat ajaib, namanya simkad ToneExcel. Simkad yang mempunyai terlalu banyak kebaikkan berbanding dengan apa jua simkad yang ada didunia sekarang ini.










Kenapa anda perlu bertukar kepada simkad ToneExcel?

Kerana anda akan mendapat banyak kelebihan berbanding dengan handphone yang anda gunakan sekarang.

Simkad toneexcel berfungsi sama dengan simkad2 yang lain. Ia boleh buat call in/out, boleh sms, boleh whatsapp, wechat, telegram, facebook, youtube, boleh melayari internet. Boleh transfer kredit, boleh check baki, boleh skype, boleh guna 4G, ada saiz nano, saiz micro, coverage luas seluruh Malaysia, topupnya mudah, semua kedai yang jual topup ada menjual topup toneexcel, (Ia menggunakan topup TuneTalk), malah dalam maybank2u, cimbclick pun ada jual topup tunetalk, charge panggilan, sms dan internet yang berpatutan berbanding dengan yang lain.

Daripada segi service simkad ToneExcel tidak banyak beza, pendek kata apa yg simkad lain boleh buat, simkad toneexcel juga boleh buat.

Daripada segi kelebihan yang simkad ToneExcel ada tetapi simkad lain TIADA:

1. Setiap kali anda topup terus RM30, anda akan dapat kredit RM30 ditambah dengan 1G data percuma untuk satu bulan. Pernahkah simkad yang anda gunakan sekarang berikan kelebihan ini?

2. Jika jumlah topup penggunaan anda melebihi RM50 dalam tempoh sebulan, maka bulan depannya anda akan diberikan perlindungan kemalangan insuran percuma sebanyak RM50,000.00 yang diberikan oleh Etiqa Takaful. Pernahkah simkad yang anda gunakan sekarang berikan kelebihan ini?













3. Setiap bulan ada cabutan bertuah yang hadiahnya berbentuk wang ringgit. Setiap tahun ada cabutan bertuah yang hadiahnya berbentuk kereta. Pernahkah simkad yang anda gunakan sekarang berikan kelebihan ini?

4. Setiap tahun ada cabutan bertuah yang memungkin anda mendapat pakej pelancongan percuma keluar negara dengan hanya menjadi pengguna simkad ToneExcel. Pakej ini ditanggung 100% oleh ToneExcel, daripada tiket kapal terbang pergi dan balik, hotel penginapan dibayar sepenuhnya oleh ToneExcel, malahan duit poket juga diberikan kepada yang bertuah utk mereka berbelanja. Tahun 2016 mungkin anda yang bernasib baik akan pergi bercuti ke Istanbul, Turkey. Pernahkah simkad yang anda gunakan sekarang berikan kelebihan ini?






2017, Mungkinkah anda yang bernasib baik ke Istanbul dan Ho Chi Minh ?


5. Jika anda mengajak orang lain menggunakan simkad Toneexcel ini, anda akan diberikan upah bercerita sebanyak RM20 setiap seorang yang menjadi pengguna simkad ToneExcel, dan upah tersebut dimasukkan terus kedalam bank akaun anda. Pernahkah simkad yang anda gunakan sekarang berikan kelebihan ini?


6. Setiap kali mereka topup dimana jua kedai2 yang menjual topup seluruh Malaysia, anda akan diberikan komisyen sebanyak 6% dari nilai topup mereka. Setiap kali itu maknanya selama mereka masih memakai simkad ToneExcel tersebut anda akan mendapat 6% dari nilai topup mereka tanpa mengurangkan jumlah kredit mereka. Kalau mereka topup RM10, maka anda akan mendapat 60 sen. Komsiyen ini akan dimasukkan terus sebulan sekali kedalam akaun bank anda. Pernahkah simkad yang anda gunakan sekarang berikan kelebihan ini?


7. Jika komisyen bulanan anda sudah melebihi RM1,200 setiap bulan, anda akan dihadiahkan pula dengan pakej umrah percuma yang bernilai RM5,000. Untuk yang bukan beragama Islam, anda boleh claim dan gantikan pakej tersebut dengan duit bernilai RM4,000. Sudahlah tiap2 bulan dapat duit komisyen topup, dapat pula duit percuma yang lain. Pernahkah simkad yang anda gunakan sekarang berikan kelebihan ini?

8. Jika orang yang anda cari tadi juga melakukan perkara yang sama, iaitu dia juga bercerita kepada orang lain, anda tetap juga mendapat komisyen dari jumlah topup kumpulan mereka sebanyak 3% dan 11%. Ini semua dalah dalam bentuk duit, bukan point atau kredit, dan duit2 ini akan dimasukkan kedalam akaun anda sebulan sekali. Pernahkah simkad yang anda gunakan sekarang berikan kelebihan ini?

Kalau jawapannya "TIDAK" untuk kesemua soalan diatas, saya ingin mengajak anda untuk menggunakan simkad ToneExcel ini yang terlalu banyak kelebihannya sehingga saya rasa anda benar2 melepaskan peluang yang besar jika anda menolakknya.

Mungkin anda rasa komisyen 6% tadi amat sedikit, kalau mereka topup RM10 anda hanya akan dapat 60 sen. Tetapi apa yang berlaku sama sekali salah apa yang anda fikirkan.

Cuba anda lihat rakan2 kita dibawah ini, mula2 mereka hanya menjadi pengguna simkad ToneExcel sahaja. Selepas mereka selesa menggunakan simkad ToneExcel, mereka hanya menyuruh ahli keluarga mereka sendiri menjadi pengguna simkad toneexcel. Mereka beranggapan, sekurangnya mereka dapat upah RM20 untuk seorang jika menyuruh ahli keluarga pakai simkad ini.

Katalah pasangan dan anak2 mereka bersetuju menjadi pengguna toneexcel, katalah seramai 5 orang semuanya, dan dia dapat upah sebanyak RM100 dari toneexcel. Biasanya mereka tunggu dan lihat sahaja dahulu, betul ke duit ni masuk?. Takut2 macam bisnes2 lain, yang ceritanya lebih sudu dari kuah. Tetapi, selepas mereka lihat yang duit RM100 tersebut benar2 masuk kedalam bank akaun mereka, mereka mula terkejut yang duit ini memang betul2 masuk dalam bank. Mereka mula excited, sebab selama ini mereka pakai talian tertentu, sudah bertahun, malah berpuluh tahun menggunakannya, sudah sekian lama mereka setia pada yang satu, sudah sekian lama mereka setia bayar bil, bayar duit topup, puluhan ribu dah habis, tapi tak pernah telco tersebut menghargai mereka dengan memberi mereka duit walaupun seringgit.

Bila mereka lihat bank akaun, barulah mereka mula mengalami pengalaman baru yang amat mengejutkan, yang tak pernah mereka tahu, tak pernah mereka yakin akan kewujudan simkad seperti ini, mereka ingat ini hanyalah cerita kosong yang nak menipu orang lain. Memang betul duit RM100 ada dalam bank. Memang bagi mereka RM100 tu tak besar mana, tetapi ia benar2 duit.

Selepas itu, biasanya mereka hanya lihat pula, betulkah komisyen topup ini masuk kedalam bank? Mereka pun bukan cari orang di luar rumah, hanya dalam rumah sahaja dahulu. Bulan depannya, bila mereka check bank akaun, dan komisyen topup dari ahli keluarga mereka benar2 masuk kedalam bank, thats it, this is real business. Cukup, cukup sampai disini saja. Ini benar2 sesuatu yang menakjubkan. Mereka masukkan atm kad kedalam atm mesin, cuba keluarkan, tiba2 memang sah duit yang keluar, bukan nombor sahaja, bukan daun kayu, bukan duit jepun. Maka bermulalah keyakinan dalam ToneExcel ini, maka secara rasminya mereka sudah mula jatuh cinta dan terhutang budi pada ToneExcel.

Tuan2 tahu apa jadi pada mereka ini selepas beberapa tahun. Tuan2 tahu berapa jumlah komisyen topup mereka yang kita anggap sedikit dahulu, topup RM10 dapat 60 sen, rupa2nya, yang sikit2 ini, yang sen2 ini, kalau dikumpulkan nilainya tak masuk akal tuan. Mereka dapat komisyen ini puluhan ribu tiap2 bulan, bukan setahun sekali, saya ulang tiap2 bulan.

Bagi saya, mereka memang layak untuk mendapat rezeki sedemikian, kerana, mereka konsisten memperkenalkan simkad ini kepada orang lain walau pun komisyen mereka peringkat awal hanyalah ringgit2 dan puluh2 ringgit sahaja. Mereka tidak pernah kecewa bila orang mentertawakan mereka, bila orang tidak percaya apa yang mereka katakan, orang memperkecilkan usaha mereka, orang kata bila nak kaya untung sen2 seperti ini, orang tutup telinga bila mereka cerita kelebihan simkad ini. Mereka lalui semua itu, dan mereka bukan penunggu rezeki, tetapi mereka menarik rezeki.

Mari kita dengar cerita mereka, bagaimana komisyen sen2 mengubah kehidupan mereka.


 1. Hamka Marsaling. Tinggal di Kota Kinabalu. Dulu bekerja sebagai office boy dengan pendapatan sekitar RM1,200 sebulan. Pada tahun 2012 dia menyertai ToneExcel dan menggerakkannya dengan cara offline dan online. Facebook merupakan tempat utama beliau beriklan. 3 tahun berlalu, usaha membuahkan hasil. Hari ini dengan pendapatan sekitar RM70,000 setiap bulan, hidupnya berubah 360 darjah. Tidak bekerja lagi, berkahwin dan mempunyai 2 orang anak. Beli BMW 3-Series dan beberapa buah rumah juga secara CASH, 100% dari komisyen ToneExcel.

 2. Gadis ini bernama Rosanne Goh. Tinggal di Johor Baharu. Dulu bekerja dikedai handphone sebagai juru jual dan McDonald dengan pendapatan sekitar RM2,000 sebulan. Tiga tahun dia menggunakan 100% promosi ToneExcel melalui Facebook, sekarang ini dia menikmati pendapatan sekitar RM100,000 sebulan. Sudah tidak bekerja lagi, tetapi masih menggunakan teknik ini sehingga ke hari ini. Mungkin anda sukar ingin percaya, sebenarnya beliau sendiri masih tak percaya yang sekarang ini dia sudah hampir bergelar JUTAWAN ONLINE.

 3. Dia bernama Sulaiman Ismail. Rakan2 panggil dia Slay. Dulu bekerja sebagai ADK (Anti Dadah Kebangsaan). Mula melakukan bisnes ToneExcel pada tahun 2013 menggunakan Teknik promosi di Facebook. Masa begitu pantas berlalu. Usaha beliau tidak sia-sia. Sekarang ini, dengan pendapatan melebihi RM50,000 setiap bulan. Orang yang tidak sombong dan merendah diri. Sudah pun berhenti kerja sepenuhnya, dan masih lagi pengguna setiap Teknik Hasil100Fb sehingga ke hari ini.

 4. Dia bernama Razif Yusof. Berasal dari Pulau Pinang. Dia merupakan pakar bisnes melalui internet. Tidak bekerja, hanya online merupakan sumber pekerjaan tetap beliau. Dengan pendapatan puluhan ribu ringgit setiap bulan daripada ToneExcel, facebook merupakan salah satu media wajib untuk mengembangkan perniagaan beliau. Sehingga hari ini, promosi melalui Facebook merupakan senjata utama yang dimilikinya.

 5. Shukeri Mohamed. Menjalankan bisnes ToneExcel bermula 2010 sehingga 2011 sahaja, dia selepas itu beliau diserang sakit buah pinggang. Sekarang hanya mampu berkerusi roda. Selepas 2011 dia langsung tidak mampu menjalankan apa2 bisnes lagi. Tiada pencen, tiada insuran yang mahu menanggung kehidupan beliau. Syukur, didalam Tone Excel ini ada pasif income. Selama 4 tahun, setiap bulan, sehingga kehari ini, beliau masih menerima komisyen dari Tone Excel dalam lingkungan RM4,000 sebulan. Kata beliau yang saya ingat sehingga kehari ini " Kalau saya mati hari ini pun saya dah tak kesah, saya tahu pencen dari Tone Excel tetap boleh diwarisi oleh keluarga saya, walau pun saya dah tiada lagi".

 6. Zulkifly Hasidin. Menjalankan bisnes ToneExcel 4 tahun yang lalu. Pada awal tahun 2015 ujian Tuhan menduga beliau dengan penyakit stroke, dan hanya mampu berkerusi roda sahaja ketika ini. Tidak mempu bekerja lagi dimana beliau merupakan bekas pengurus pusat jualan kenderaan. Sempat beberapa tahun mempromosikan bisnes ini. Bila sakit menyerang, maka beliau tidak dapat bekerja, maka gaji pun hilang, pencen sudah tentu tiada, tetapi beliau bersyukur nikmat Tuhan yang tidak disangka-sangka, Tone Excel tidak pernah melupakan beliau, tidak pernah lupa membayar komisyen yang menghampiri RM20,000 sebulan sehingga kehari ini. Semua bermula 4 tahun lalu beliau meyediakan payung sebelum hujan. Menjalankan bisnes ToneExcel ketika masih sihat, dan ini merupakan rezeki dari sumber yang tidak disangka-sangka.

bersambung..sila klik.. http://hasil100fb.com/main.php?r=470461


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...